Aupairnouk.reismee.nl

DEFINITIVE MATCH

Hi there!

De hostmom waar ik twee weken geleden mee heb geskyped heeft een andere au pair gevonden en ook de familie met 4 kinderen is het niet geworden maaaar...

VANDAAG KREEG IK 2 NIEUWE MATCHES BINNEN IN 10 MINUTEN!

Beide families heb ik meteen teruggemaild. Van de ene familie heb ik nog geen reactie gehad maar de andere familie mailde al snel terug of we gelijk vanavond een skype gesprek konden hebben, and so we did...

Natuurlijk wil ik nu alles heeeel uitgebreid vertellen (en dat ga ik ook doen), maar voor degenen die geen zin of tijd hebben om verder te lezen:

IT'S THE FINAL MATCH

Kiss

Aankomende zomer ga ik zo'n 2 maanden in huis wonen en werken als au pair bij 2 jonge ouders met een dochtertje van 4 jaar oud. Ze wonen in Kemsing, een landelijk dorpje("And London is only 30 minutes away.")De hostmomis personal trainer en geeft pilates (in haar eigen studio in the achtertuin

Smile
)en de hostdadgeeft gitaarles en is fotograaf. We hebben super veel in common want ze zijn helemaal into health en houden van muziek (maken), dansen, zingen, kamperen and more
Smile

We hebben net een super leuk, spontaan skype gesprek gehad van 26(!) minuten. Een van de eerste dingen die ze zeiden was: "We've got the feeling that we know you already because we've read all your files and watched your introduction video already". Dat was super leuk want ze waren al meteen vanaf het begin heeeel enthousiast en wisten inderdaad al veel over mij haha! Daarna hebben we het over van alles gehad: examens, hun werk, hun dochtertje, hobbies, motivatie, etc. Ze lieten me ook een aantal foto's zien die de hostdad van hun dochter had gemaakt. Toen ik reageerde met "She's very gorgeous", reageerde haar moeder met: "Oh, but she knows, that's the problem."Daarna vertelde ze dat haar dochter totaal niet verlegen is en in de fase zit waarin ze denkt alles te weten... (nice conversations guaranteed I guess, haha!)

Verder bood ze mij aan dat ik mee mag doen in de pilateslessen en kijkt de hostdad er al naar uit mijn gitaarskills uit te bereiden (Told him he would have a long way to go because I guess I'm far below his level haha).

Halverwege het skypegesprek zei de hostmom ineens: "We've talked about this already... so we would love to have you as an au pair." Ze stelde mij voor om er even over na te denken of ik dit ook zag zitten, maar ik was natuurlijk al super enthousiasten heb meteen gezegd dat ik dat wel zag zitten maar dat ik het voor het idee ook nog even aan mijn ouders voor zou leggen.

Laughing
Papa heeft thehappy message al gehad want die was thuis. En mama? Bij deze.

The happiness is on point at the moment!

Kiss
Ik zou bijna vergeten dat ik morgen mijn eerste centrale examen moet maken... En de komende twee weken alle andere..

Maar dat moet goedkomen (toch?

Undecided
) met zo'n leuk vooruitzicht erbij!

Sweet dreams!

Love xo

Reacties

Reacties

Marilène

Super!! Echt een perfect match ;)

Geja Dam

Wat leuk voor je! Succes met je examens

Anouk

Super lief Geja, dankjewel! :)

HarJok

Heel fijn voor jou Anouk,nu ga je eerst voor je exsamen!
Eij duimen voor jou!.

Frans en Dona ter Beek

Gefeliciteerd Anouk, met het slagen voor je eindexamen!
We hoorden het van Joke.
Veel succes ook in je au pair-avontuur!

Frans en Dona (Oude Pastorieweg 5).

Anouk

Hoi Frans en Dona,

Wat lief en wat leuk dat jullie mij volgen!
Dankjulliewel!

Liefs, Anouk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active