Aupairnouk.reismee.nl

New very cute match!

Hi guys!

Na vandaag mijn matchingweek op de Uni afgesloten te hebben met een 7,8 voor mijn tentamen

Smile
nog meer leuk nieuws!

Because I've got a new match!

Ook deze family woont in de suburb van Londen. De ouders zijn nog vrij jong en ze hebben 2 kindjes die er ongelofelijk cute uit zien!

Kiss
Een jongetje van 6 en een meisje van 3. Voor zover ik het op hun profiel kan zien zijn ze erg friendly, muzikaal (singing & playing violin) en creatief. Love that!
Kiss

Deze fam zie ik helemaal zitten vanwege de leuke leeftijd van de kinderen, hobby's, woonplaats en de lieve foto's. Ik heb ze gelijk gemaild dat ik wel een skypegesprek wilde en net reactie gehad dat dit okay is! Dat wordt waarschijnlijk deze (of anders volgende week) dus even skypen en laten zien dat ik opzich best wel leuk ben

Wink
. So fingers crossed!

I'll keep you updated ...

Reacties

Reacties

Wendy

Nou Anouk, dat klinkt helemaal leuk, we zullen voor je duimen! Nu eerst nog ff bikkelen voor je examens en dan hopelijk een super leuke tijd in Engeland.

joke steenbergen

Leuk nieuws anouk ,wij zijn maar wat trots op ons buurmeisje.

joke steenbergen

Fijn Anouk ,wij zijn maar wat trots op ons buur meisje .
Leuk ook dat je een nieuw gezinnetje op het oog hebt.
Succes ermee ,we horen het wel.

Groetjes Harrie en Joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active