Aupairnouk.reismee.nl

"We hope to have more options for Anouk soon"

Ondanks weinig echte vorderingen, toch maar alvast even een update...

De laatste keer dat ik schreef had ik nog geen "echte" matches gehad, zat het skype gesprek met SmartAuPairs (de Engelse organisatie) er aan te komen en had ik nog geen voorbereidingsworkshop gehad.

Op 02/02/16 en 17/02/16 kreeg ik weer een mailtje waarin stond dat SmartAuPairs een nieuwe familie voor mij had geselecteerd. Dit keer stonden beide profielen gelukkig nog wel "on view" nadat ik ingelogd was ;) Beide families heb ik een mailtje gestuurd waarop ik geen reactie kreeg. Ook SmartAuPairs lukte het in het begin niet om contact te leggen met de families. Nadat Travel Active (de Nederlandse organisatie) hier achter aan is gegaan, kreeg ik het volgende te horen:

Over de eerste familie; "Is not interviewing just yet as they are double checking the dates."

En over de tweede familie; "Seems keen to make an offer to another au pair at the moment."

Hierna stond de tweede familie inderdaad niet meer "on view" voor mij. De eerste familie staat nog wel "on view" maar hebben dus nog geen contact opgenomen. Zij wonen in de buitenwijk van Londen en hebben een heel sportief 10 jarig zoontje. Ik ben heel benieuwd of ze nog wat laten horen na het checken van de data, want hun zelfgeschreven brief stond vol met leuke dingen waar ik mij wel in kan vinden :)

Op 25/02/16 heb ik mijn skype gesprek met SmartAuPairs gehad! Dit was wel even anders dan met Travel Active, want hier begonnen ze natuurlijk niet eerst even rustig in het Nederlands om op te bouwen haha.. Gelukkig was ze erg aardig, vond ze mijn Engels prima en heb ik ook haar vragenrondje goed doorstaan.

Op 09/03/16 heb ik een voorbereidingsworkshop gevolgd in Venray, in het kantoor van Travel Active. Daar waren (zomer) au pairs in spe voor onder andere Australië, Amerika, Spanje en Frankrijk (alles behalve Engeland haha!). We hebben veel tips en ervaringen uit de praktijk meegekregen. Verder natuurlijk de nodige informatie doorlopen en wat scenario's behandeld. Aan het einde kregen we het kookboek: "Koken met kinderen" mee. Dus er kan alvast iets in mijn koffer ;)

SmartAuPairs mailde dat ze hopen binnenkort meer opties voor mij te hebben. Dus voor nu wordt het weer (of nog steeds?) afwachten..

Reacties

Reacties

Joke.Steenbergen

Veel suces Anouk !

Jonneke

Wat leuk dat je een blog bijhoudt! Ik blijf zeker lezen. Succes met het vinden van een gezin!

Tante Jacqueline

Ben altijd geïnteresseerd in avonturen en reisverhalen van familieleden! Succes met alles!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active