Aupairnouk.reismee.nl

From idea to acceptation

Lieve vrienden, familie, kennissen en andere (stiekeme) meelezers,

Omdat ik er nu volop mee bezig ben, leek het mij leuk om jullie via deze weg op de hoogte te houden van mijn plannen :)

Al een tijdje leek het mij super leuk om na mijn examens iets met kinderen te gaan doen.Waar ik begon met het idee om na mijn examens animatiewerk te gaan doen, ben ik overgestapt op het begeleiden van Amerikaanse summercamps, en uiteindelijk toch uitgekomen op het gaan doen van au pair werk. Voor die eerste twee moest je langer beschikbaar zijn, wat ik niet ben vanwege mijn nieuwe studie. Dat laatste leek uiteindelijk toch wel het leukst, gezelligst en hetgene met de meeste afwisseling.

Na het internet afgezocht te hebben naar organisaties die au pair werk regelen & na een informatiedag bezocht te hebben, heb ik besloten om mij aan te melden bij Travel Active. Hiervoor heb ik allerlei gegevens ingevuld en in laten vullen (verklaring goed gedrag, medisch rapport, character references, child care references). Gelukkig wilde iedereen die ik hiervoor vroeg mij met mijn references helpen, thanks for that! Ook veel foto's, mijn diploma's, mijn rijbewijs en een "letter to the host family" zijn meegestuurd. Hierna volgde nog een skype gesprek in het Engels met Travel Active.

Op 28/01/16 kwam uiteindelijk dit mailtje binnen:

Daar achteraan kwam gelijk een mailtje van Smart Au Pairs. Een partnerorganisatie van Travel Active. Smart Au Pairs is gevestigd in Kent, maar plaatst Au pairs in heel Engeland. Voor Smart Au Pairs heb ik ook een korte vragenlijst ingevuld en ook met hen heb ik een skype interview gepland staan. Op 18/02/16.

Omdat Smart Au Pairs in hun email hadden aanbevolen om een introductievideo te maken, heb ik deze toch nog gemaakt (thanks friends & family :)) en vandaag naar hen opgestuurd. Daar kreeg ik al snel een reactie op terug ("I am sure the families will enjoy watching it.", yesss). Ook kreeg ik vandaag al (!) een mailtje dat er een een familie was geselecteerd voor mij om te bekijken en contacteren. Na 10 minuten strugglen omdat ik de informatie over deze familie nergens op mijn Au Pair account kon vinden, toch maar even gemaild naar Smart Au Pairs. Blijkbaar had die familie zo snel al een andere Au Pair gevonden als potential, daarom kon ik hun profiel niet vinden. Well, that made sense. Na 4 dagen al m'n eerste match & een profiel van een familie dat super snel weer offline wordt gezet. Zo snel kan het dus gaan haha! Ohja, ik kwam er vandaag ook achter dat ik tegenwoordig ook te "pinnen" ben! Thanks to Smart Au Pairs

Wink

Nu wordt het afwachten op nieuwe matches & het skype gesprek met Smart Au Pairs.

I'm exciteddd!

ps. Alle ideetjes voor leuke hotspots die ik niet moet missen als ik in Engeland ben, zijn welkom! Ook de minder toeristische :)

Reacties

Reacties

Marilène

Waah zo leuk geschreven :) Trots op jou!!

Laudine

OMG NOUK SUPER LEUK!!?

Hilke

Suuuper leuk! Ik ga je zeker volgen :)

Ingrid

Heerlijk zo'n ondernemend nichtje, go for it Anouk! ENJOYYYY

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active