Aupairnouk.reismee.nl

Mega cute match +2

Jaaaa, kom maar door met al die matches hoor

Laughing

De vader met zoontje van 6 die "near the Olympic village" woont, zou mij nog iets laten weten na ons skypegesprek. Maar aangezien hij op zoek was naar een long term au pair & deze familie niet meer "on view" staat in mijn profiel, lijkt dit mij welobvious...Gelukkig zijn er nog a few others :)

Na de match van mijn vorige blog, heb ik de dag erna meteen met de hostmomgeskyped. Ze was super spontaan, enthousiast en nieuwsgierig naar mij. Ook kwam haar dochtertje van 3 nog even snel kijken wie ik was. Ze is normaal ongelofelijktalkative,but "she lost her tongue today", zoals haar moeder dat zei haha! Volgens mij is de familie nu ook met andere au pairs in contact. Ik ga de hostmomzometeen even mailen voor wat meer info!

Op 22/02/2016, twee dagen later, kreeg ik een nieuwe match binnen

Smile
Een familie met 3 kinderen van de leeftijden 9, 7 en 1 (yesyesyes one very cute young boy). Op hun profiel staat dat ze houden van listening to music, singing, playing guitar, baking cake and good food,perf! Ook deze familie is op zoek naar een long-term au pair of anders een summer au pair. Maar doordat hun vakantieperiode mijn 2 maanden deels overlapt, zou dit maar voor 5 weken zijn. Al wel even mailcontact gehad, maar dit is én voor de familie én voor mij denk ik net iets te kort...

Waar ik in het begin een aantal matches had metone child families, kreeg ik vandaag een match binnen van een familie met 4 kinderen (uit de buurt van Oxford)! En ook nog eens allemaal jonge kindjes

Kiss
De familie bestaat uit jonge ouders met een jongetje van 5, een jongetje van 2.5 en een tweeling van 1 jaar oud (boy and girl). Ze hebben doordeweeks al een nanny in huis, maar zijn op zoek naar iemand die kan werken in de weekenden en daarnaast ook mee kan helpen in de ochtenden, kan helpen met huiswerk e.d. en leuke activiteiten met de kinderen onderneemt. Ik heb net mijn mailtje verzonden and i'm very curious... again...

Kisses

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active